Advertoriale sau articole SEO? Ce alegi pentru promovarea unei afaceri si care este diferenta dintre cele doua

Modalitatile prin care un business poate sa se adreseze potentialilor clienti sunt astazi foarte diversificate. Exista o multime de variante si fiecare business poate sa opteze pentru anumite abordari de marketing sau poate sa le foloseasca pe toate. Printre optiunile in campaniile de publicitate regasim si articolele optimizate pe baza cuvintelor cheie.

In cadrul campaniilor de publicitate bazate pe continut optimizat pentru motoarele de cautare (SEO) pot fi folosite advertoriale SEO si articole SEO. In continuare vom afla care este diferenta dintre aceste doua categorii de continut utilizat in marketing si care este rolul fiecarui tip de continut in publicitatea online.

Advertorialele SEO si caracteristici specifice

Un advertorial este un continut text sub forma unui mix intre reclama si editorial. Obiectivul acestor advertoriale este de a promova in mod direct un anumit serviciu, produs sau brand. Prin intermediul acestor articole care se bazeaza pe cuvinte cheie relevante pentru un domeniu, se doreste cresterea vizibilitatii in online a unei afaceri si cresterea traficului inspre un anumit website de prezentare sau magazin online. Aceste cuvinte trebuie sa apara in cadrul articolelor in mod natural si fara a avea o densitate prea mare.

Advertorialele sunt comerciale, datorita faptului ca sunt platite. Din acest motiv se asteapta ca rezultatele sa fie reprezentate de vanzari directe pentru produsele sau serviciile promovate. Advertorialele se caracterizeaza prin prezenta unui text informativ si util pentru cititori, text insotit de elemente vizuale, precum grafice, fotografii sau videoclipuri.

Specificul articolelor SEO

Spre deosebire de advertoriale, care sunt foarte directe in obiectivul lor de a face publicitate pentru un produs sau serviciu, articolele SEO vin cu o abordare mai subtila. La fel ca si in cazul advertorialelor, si articolele SEO se bazeaza pe cuvinte cheie relevante pentru un domeniu sau pentru un business.

In schimb, articolele SEO sunt mai lungi decat advertorialele, abordeaza informatii mai aprofundate pentru a atrage cititorii printr-un continut educativ si valoros. Daca advertorialele sunt marcate ca si publicitate, articolele SEO nu se focuseaza atat de mult pe vanzari. Obiectivul principal este de a facilita comunicarea dintre brand si cititor, de a-i aduce o multitudine de informatii utile cu privire la brand, serviciu sau produse.

Diferente intre advertoriale si articole SEO

Este important de punctat faptul ca exista roluri diferite, dar in acelasi timp complementare, pe care le joaca articolele SEO si campaniile de advertoriale SEO in promovarea unui brand, produs sau serviciu.

Una dintre diferentele majore este data de faptul ca advertorialele au la baza plati si parteneriate pentru a creste vizibilitatea unui business, pe cand articolele SEO se concentreaza pe o crestere organica. Aceasta crestere organica este rezultatul tehnicilor de optimizare pentru motoarele de cautare si a link-urilor menite sa creasca autoritatea unui website.

O alta diferenta importanta este cea referitoare la regulile care trebuie respectate de fiecare abordare. Daca advertorialele trebuie sa respecte cu strictete regulile privind publicitatea online si sa fie marcate ca publicitate, articolele SEO trebuie sa nu incalce practicile de optimizare si de calitate pentru mentinerea integritatii motoarelor de cautare. Doar in acest mod se poate pastra relevanta continutului regasit in cadrul articolelor SEO.

Pentru campanii eficiente de marketing, specialistii in marketing de la Creatii Digitale recomanda folosirea echilibrata a ambelor abordari. Prin advertoriale pot fi crescute conversiile unui business, in vreme ce articolele SEO pot contribui la o prezenta online care sa creasca treptat autoritatea unui website. Rezultatul obtinut se traduce printr-un trafic organic de foarte mare valoare.

Daca iti propui sa cresti vizibilitatea si notorietatea afacerii tale, solicita o oferta de pret pentru campanii de advertoriale SEO folosind adresa [email protected] sau numarul de telefon 0728 118 762.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *